
Armada Mobility
Bekijk hier de klantcase; Armada Mobility. Samen hebben wij de klantvraag aan de hand van een zorgvuldig uitgedachte strategie weten om te zetten in tastbare resultaten.
Bezoekers blijven langer
Bezoekers bekijken meer pagina's
Bezoekers bouncen minder vaak
Stijging in het aantal offerte aanvragen vanuit het kanaal online
Case: Armada Mobility
Armada Mobility is dé specialist in oplossingen voor de openbare ruimte en het openbaar vervoer. Zij ontzorgen overheden, gemeenten, OV-bedrijven en aannemers bij het ontwikkelen, produceren en installeren van buitenmeubilair, rail-infraproducten en informatiesystemen.
Producten die Armada Mobility ontwikkelt zijn o.a. multifunctionele abri’s met een verhoogd veiligheidsgevoel, duurzaam straatmeubilair en functionele fietsparkeersystemen tot effectieve bewegwijzering, halte informatiesystemen en technische oplossingen op en rondom het spoor.
Armada mobility houdt hierbij nauwkeurig rekening met veiligheid, efficiency én comfort.
Klantvraag:
Armada Mobility had de wens haar bezoekersverkeer naar de website te verhogen, de website beter te laten converteren en meer leads te genereren.
Strategie
Allereerst hebben we de website onder de loep genomen om de SEO technische knel- en verbeterpunten in kaart te brengen. Vervolgens hebben we Armada Mobility van advies voorzien omtrent het schrijven van zoekmachine geoptimaliseerde content en hebben we direct gekeken naar de mogelijkheden om de conversie op de pagina te verhogen en te optimaliseren. Het feit dat de bezoekers moeilijk contact op konden nemen of een offerte aanvraag konden doen via de website bleek het grootste probleem te zijn. Op basis van het advies hebben wij de pagina’s geoptimaliseerd. Dat wil zeggen dat de pagina’s verbeterd zijn op gebruiksvriendelijkheid, hierdoor is voor het bezoekers van de website nu veel eenvoudiger om een contactaanvraag te doen.
Na de optimalisatie van de website en de landingspagina’s is er gestart met het adverteren op specifieke producten en categorieën. Bij de keuze voor het adverteren is er kritisch gekeken naar zoekvolumes op de producten, de kosten per klik, de marges op de producten en de doelgroep die zoekt in de zoekmachines.
Epurple heeft
- Verschillende macro en micro call-to-actions toegevoegd op de landingspagina’s.
- De structuur van de landingspagina’s verbeterd zodat bezoekers in één oog opslag kunnen zien wat er in een alinea wordt verteld.
- Een stukje technische SEO (Search Engine Optimization) uit handen genomen.
- Google Ads campagne focus bepaald en de campagnes ingericht en gemonitord.
Resultaat
Epurple heeft de twee meest belangrijke landingspagina’s laten stijgen naar positie 1 in de zoekmachine. De Google Ads campagne heeft meer telefonische aanvragen en offerte aanvragen opgeleverd.
“Goed om aan jullie terug te koppelen dat wij de laatste tijd merken dat we veel meer telefonische aanvragen krijgen. Het is opvallend meer.''
Vrijblijvend adviesgesprek?
We nemen binnen 24 uur contact op om een afspraak in te plannen.