Arval

Benieuwd hoe wij de beste leasemaatschappij van Nederland hebben geholpen bij het succesvol uitrollen van tientallen merk- en modelpagina’s om zodoende het Private Lease aanbod ook organisch onder de aandacht van de doelgroep te brengen? Lees dan snel verder!

Bezoek de website
100
+
Teksten geschreven
3.000.000
+
Relevante vertoningen in Google
40
+
Zoekwoorden in de top 10

Case: Arval

Leasemaatschappij Arval biedt haar klanten flexibele oplossingen op maat om het reizen naadloos en duurzaam te laten verlopen. Het is dan ook niet voor niets dat Arval al 13 keer op rij is uitgeroepen tot beste leasemaatschappij van Nederland!

Klantvraag

Arval had de wens om haar Private Lease aanbod via de organische zoekresultaten onder de aandacht te brengen van de doelgroep en zodoende de concurrentiestrijd aan te gaan met de andere aanbieders.

Buiten het realiseren van hoge organische posities in de zoekmachine was het doel uiteraard om zoveel mogelijk kwalitatieve Private Lease aanvragen te realiseren.

Strategie

Aan het begin van dit traject was de website van Arval nog niet voorzien van aparte pagina’s voor merken en modellen. Allereerst hebben wij dan ook in samenwerking met Arval en haar bestaande partners een nieuwe functie ingebouwd in de website waardoor dit wel mogelijk was.

Vervolgens zijn alle merken en modellen uit het aanbod van Arval aan de website toegevoegd met een eigen pagina.

De volgende stap was het vullen van deze pagina’s. Naast de modellen die werden ingeladen waren de pagina’s namelijk nog leeg. Stap voor stap zijn wij dan ook aan de slag gegaan met het schrijven van korte introductie teksten voor alle merken en modellen op de website. Hierbij hebben wij uiteraard rekening gehouden met de belangrijkste zoekwoorden.

Ook de metadata (pagina titel en meta omschrijving) van iedere pagina hebben wij geoptimaliseerd voor een betere organische vindbaarheid.

Zoals in de onderstaande afbeelding te zien is bestaat de H1 van de pagina’s uit de naam van het merk of model en het woord ‘private lease’. Aanvankelijk was dit niet het geval en bestond de H1 enkel uit de naam van het merk of model. Op basis van ons advies heeft de technische partner van Arval dit, na goedkeuring vanuit het hoofdkantoor in Frankrijk, doorgevoerd op alle pagina’s.

Tot slot hebben wij de merk pagina’s naar een hoger niveau weten te tillen door ook onder de ingeladen modellen een extra tekstblok toe te laten voegen. Toen dit blok eenmaal beschikbaar was hebben wij hier per merk een unieke en geoptimaliseerde tekst voor geschreven. Deze tekst bestond meestal uit een aantal alinea’s waarbij belangrijke vragen en zoekwoorden omtrent het merk centraal stonden.

Epurple heeft voor Arval:

  • Meer dan 100 teksten geschreven;
  • Meer dan 3 miljoen relevante vertoningen in Google weten te realiseren;
  • Op 40 zoekwoorden een top 10 ranking in Google gerealiseerd.

Vrijblijvend adviesgesprek?

Benieuwd geworden naar de mogelijkheden? Neem direct contact op!

We nemen binnen 24 uur contact op om een afspraak in te plannen.

Onze andere cases

Huidtherapie Groene Hart
CoolSculpting
Dakdekker Fedim
iFresh
Molecaten Website Migratie
Banierhuis
DealDonkey
Armada Mobility
My Flexwork