Philadelphia Cliënten Case Epurple

Philadelphia Cliënten

Bekijk hier de klantcase: Philadelphia Cliënten. Samen hebben wij de klantvraag aan de hand van een zorgvuldig uitgedachte strategie weten om te zetten in tastbare resultaten.

Bezoek de website
30
+
Kwalitatieve leads per maand
6,54
Kosten per conversie
4,71
%
Conversiepercentage

Case: Philadelphia Cliënten

Philadelphia Cliënten is gericht op zelfstandig begeleid wonen en heeft diverse woonlocaties in Nederland. Op de Hermelijn in Huizen krijgt men bijvoorbeeld een eigen kamer of appartement van 40 m2. Met daarbij een eigen keuken en voordeur. Ook is er altijd een gezamenlijke huiskamer waar men samen kan komen met de andere bewoners. Bijvoorbeeld als zij graag een kopje koffie of thee met elkaar willen drinken. Of om samen te koken en gezellig met zijn allen te eten.

Klantvraag

Philadelphia gaf ons de doelstelling om meer nieuwe cliënten te werven voor het begeleid wonen in Huizen.

Strategie

Voor het project Philadelphia Cliënten hebben wij het REAN model ingezet. Wij hebben voornamelijk gebruik gemaakt van de bouwstenen REACH, ENGAGE en ACTIVATE van dit model. In de REACH en ENGAGE fase hebben wij Facebook Ads ingezet en doelgroep bereikt met informatieve advertentie-uitingen. In de ACTIVATE fase hebben wij voornamelijk gestuurd op het realiseren van kwalitatieve en relevante leads door middel van Google Ads. Daarnaast hebben wij bij deze fase ook remarketing ingezet, denk aan Google Display remarketing en een Facebook remarketing campagne. Waarbij wij alle niet geconverteerde bezoekers opnieuw bereiken en laten converteren.

Naast de online strategie van het REAN model dat wij hebben ingezet, hebben wij ook de conversie optimalisatie winstpunten van de landingspagina in kaart gebracht. Uit dit adviesrapport zijn meerdere onderdelen in kaart gebracht om de bestaande landingspagina te verbeteren. Daarnaast heeft Epurple de content verder uitgebreid met valuable content.

Epurple heeft voor Philadelphia Cliënten:

  • Een REAN strategie ingezet voor de woonbegeleiding Huizen campagnes;
  • Doorlopend campagnes geoptimaliseerd om kosten te besparen en maximaal rendement te behalen;
  • Conversies & leads lijst opgesteld om de kwaliteit van de leads nog beter te herleiden;
  • Conversie Optimalisatie winstpunten in kaart gebracht en uitgevoerd.

Vrijblijvend adviesgesprek?

Benieuwd geworden naar de mogelijkheden? Neem direct contact op!

We nemen binnen 24 uur contact op om een afspraak in te plannen.

Onze andere cases

Wasgigant
Brouwers
A&E Personeelsdiensten
Zelfstandigen Bouw CRO Case
Annexum