Skip to content
ePurple
ePurple
ePurple
ePurple
✕
  • Over ons
    • Vacatures
  • Diensten
    • Diensten
      • Zoekmachine Optimalisatie
      • Zoekmachine Adverteren
      • Social Media Marketing
      • Conversie optimalisatie
      • Advies & Begeleiding
      • Online strategie
      • Webdevelopment
      • Alle diensten
    • Trainingen
      • SEO training
      • SEO Training – Expert
      • Google Analytics
      • Google Tag Manager
      • Google Ads
      • Google Ads – Expert
      • Online Marketing Masterclass
      • Alle trainingen
    • Epurple Google Partner

      Epurple is gecertificeerd Google Partner. Zo ben je er zeker van dat je campagnes in goede handen zijn.

  • Cases
  • Kennisbank
  • Contact
  • Bel: 030 227 05 94
Door Quincy Janssen

Call Tracking – Waarom jij het ook moet inzetten

13 mei 2020Conversie Optimalisatie

Als bedrijf wil je de belangrijkste interacties tussen de bezoekers en jouw website meetbaar maken.  Denk aan een formulier verzending, e-mail klik en telefoon klikken. Het conversiedoel ‘telefoon klikken’ kan net zo waardevol zijn als bijvoorbeeld een offerte aanvraag, maar dat heb je niet inzichtelijk zonder call tracking. De zoekopdrachten op smartphones hebben zoekopdrachten via […]

Lees meer
Door Bas Kloet

Twee conversie optimalisatie tips

13 mei 2020Conversie Optimalisatie

In dit artikel krijg je twee conversie optimalisatie tips die betrekking hebben tot de prijs. Conversie optimalisatie is een belangrijk aspect van e commerce. Een conversie is het behalen van een doel, bijvoorbeeld wanneer een bezoeker overgaat tot aankoop. Dit doel kan van alles zijn en er kunnen meerdere conversies zijn. Voor een webwinkel is […]

Lees meer
Door Bas Kloet

Usability, User Experience en Conversie

13 mei 2020Conversie Optimalisatie

Usability, User Experience en Conversie zijn termen die vaak langskomen als het gaat om online marketing. Naast het aantrekken van verkeer naar je website is het in goede banen leiden van dit verkeer op je website net zo belangrijk. Een vuistregel binnen marketing is dat het duurder is om een klant te winnen dan hem […]

Lees meer
Door Quincy Janssen

Call Tracking met Google AdCalls

13 mei 2020Conversie Optimalisatie

Eind 2016 heeft Google aangekondigd dat zij zullen gaan experimenteren met het zogenoemde Mobile-first index. Dit betekent dat Google niet meer de desktop versie van een website gebruikt als basis voor de ranking maar de mobiele versie. Google heeft in 2015 voor het eerst in verschillende landen meer zoekopdrachten via mobiele apparaten gehad dan via desktops. Dit heeft verschillende […]

Lees meer
Door Justin van den Bergh

M Commerce wordt steeds belangrijker

13 mei 2020Conversie Optimalisatie

Een tijd geleden was E commerce amper van toepassing. Verschillende ondernemers hebben zich destijds vergist in de impact die deze ontwikkeling met zich mee bracht. Anno 2017 is E commerce niet meer weg te denken! De volgende stap in deze ontwikkeling is M commerce. Dit zijn online aankopen gedaan op mobiele apparaten. Het aantal bezitters […]

Lees meer
Door Bas Kloet

Wat is Leadgeneratie

13 mei 2020Conversie Optimalisatie

Leadgeneratie omvat alle activiteiten die gericht zijn op het in contact komen met en het achterhalen van interesses bij potentiële klanten.

Lees meer
Door Bas Kloet

Linkbuilding uitbesteden

13 mei 2020Conversie Optimalisatie

Linkbuilding is het verhogen van het aantal links die verwijzen naar een website. Het doel van linkbuilding is het verbeteren van de positie in de zoekmachine ranking en het trekken van meer bezoekers naar de website.

Lees meer
Door Bas Kloet

In 5 stappen A/B Testen

13 mei 2020Conversie Optimalisatie

De A/B test of multivariabele test wordt al tientallen jaren gebruikt in onder andere kranten en tijdschriften, waarbij een deel van de kranten de ene variatie meekrijgen, en een deel de andere variatie. Zo kan er getest worden welke variant het meest gewenste gedrag oplevert, bijvoorbeeld aantal verkopen of contactaanvragen. Het voordeel van een A/B […]

Lees meer
Door Bas Kloet

Conversie Optimalisatie

24 juli 2019Conversie Optimalisatie

Conversie optimalisatie (CRO) is het identificeren en verhelpen van struikelblokken (of bottlenecks) die bezoekers tijdens één van de stappen in het conversieproces laten afhaken.

Lees meer
Categorieën
  • 9 Conversie Optimalisatie
  • 47 Online Adverteren
  • 42 Online Ondernemen
  • 46 Social Media Marketing
  • 89 Zoekmachine Optimalisatie

Epurple Online Marketing

Epurple Nieuwegein

Edisonbaan 14C
3439MN Nieuwegein
Tel: 030 227 05 94
Email: info@epurple.nl


Epurple Helmond

Laan door de Veste 59
5708 ZZ Helmond


Epurple Amsterdam

Amstelveenseweg 718-A
1081 JK Amsterdam

 

5,0 van 5 sterren beoordeling

FacebookInstagramLinkedinYoutube

Onze diensten

  • Zoekmachine Optimalisatie
  • Zoekmachine Adverteren
  • Social Media Marketing
  • Conversie optimalisatie
  • Advies & Begeleiding
  • Online strategie
  • Webdevelopment
  • Alle diensten
  • Privacybeleid

Contactgegevens

Epurple B.V.

Archimedesbaan 19A

3439 ME Nieuwegein

030 – 227 05 94

info@epurple.nl

Copyright © 2019 Epurple - Privacybeleid