
Conversie Optimalisatie
- Door middel van website analyse software knelpunten in kaart brengen;
- Advies hoe een pagina te optimaliseren voor meer conversies;
- Opzetten en uitvoeren van A/B tests.
Bas en Justin
Conversie Optimalisatie Specialisten
Waar Justin gespecialiseerd is in het analyseren van uitgebreide datasets, is Bas het creatieve brein achter de on-site optimalisaties. Zo vullen ze elkaar goed aan!
Samen gaan ze graag voor je aan de slag met het optimaliseren van de gebruikerservaring.
Bas en Justin in zoekwoorden:
“Klantreizen, Zoektermen, Conversie, Ondernemen, A/B Testen, Ambitie”


Waar kunnen we je bij helpen?
Wat is Conversie Optimalisatie?
Met Conversie Optimalisatie probeer je het maximale uit je website bezoekers te halen. Dit doe je door de kans, de hoeveelheid en de frequentie dat gebruikers een bepaalde actie op de website uitvoert te optimaliseren. Welke conversies dit zijn is volledig afhankelijk van jouw persoonlijke doelstellingen, de doelgroep en in welke fase van het aankoopproces de bezoeker zich bevindt. Op basis van ons uitgebreide klantreisonderzoek stemmen we dit met je af en stellen we een persoonlijke strategie op.
Onze Conversie Optimalisatie werkwijze
Wij proberen bepaalde factoren van de klantreis te beïnvloeden om zo bezoekers te veranderen in klanten. Dit doen wij door bijvoorbeeld het pad van een webshop tot de aankoop te optimaliseren en te testen.
Sommige optimalisaties en veranderingen zullen voor de hand liggen en daarom eenvoudig door te voeren zijn. Van de andere kant komen we ongetwijfeld ook zeer complexe website optimalisaties tegen. Zo is conversie optimalisatie altijd een uitdaging.
De optimalisaties die wij identificeren en vervolgens doorvoeren worden altijd netjes en gedetailleerd gecoördineerd. Iedere maand voeren wij nieuwe tests uit waardoor we van maand op maand steeds meer bezoekers om kunnen zetten naar klanten.
We starten onze samenwerking altijd met een vrijblijvende kennismaking om jouw wensen en de knelpunten van de website in kaart te brengen. Vervolgens bepalen we samen de doelstellingen zodat we weten waar we op moeten sturen en het succes van de campagnes kunnen meten. Daarna kunnen we starten met het opzetten van de eerste adviezen zodat we jou website gebruiksvriendelijker kunnen maken.
Om de werkwijze die wij hanteren voor Conversie Optimalisatie duidelijker te maken hebben we hieronder ons stappenplan voor je uitgewerkt.
Doelstellingen bepalen
Knelpunten identificeren
Potentiële verbeterpunten opstellen
Testvorm bepalen
Tests uitvoeren
Resultaten evalueren en advies uitwerken
Gratis website scan



Reacties van klanten
Aan de slag met Conversie Optimalisatie
We nemen binnen 24 uur contact op om een afspraak in te plannen.