Quincy Janssen

Call tracking

Opzoek naar inzicht in telefonische conversies? Dan is call tracking zeker iets voor jou! Met call tracking meet je de telefonische respons op campagnes.

Neem contact met ons op

Wat is Call Tracking?

Met call tracking meet je de telefonische respons op online en offline campagnes. Handig, want potentiële klanten nemen nog heel vaak telefonisch contact op met vragen en opmerkingen. Dankzij call tracking vergroot je dus je inzicht in het aantal waardevolle interacties per campagne!

  • Inzicht in betaalde zoekwoorden die leiden tot telefonische conversies;
  • Inzicht in de kwaliteit van telefonische leads.

Bij de aanpak die Epurple hanteert voor call tracking staat de klant centraal. Tijdens een uitgebreide kennismaking bespreken we de wensen en mogelijkheden op het gebied van call tracking voor jouw organisatie. Daarna formuleren we in overleg de doelstellingen en gaan we aan de slag om de meest relevante campagnes op te zetten. Met ons team van online marketing specialisten houden we je altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en eventueel gesignaleerde kansen. Door het beschikbaar stellen van een persoonlijk aanspreekpunt bieden we jou altijd de mogelijkheid om te sparren over nieuwe ideeën. Ben je na het lezen van deze pagina enthousiast geworden over call tracking en wil je meer weten? Neem dan geheel vrijblijvend contact op meet een van onze online marketing specialisten.

Wat we precies doen

  • Telefonische conversies inzichtelijk maken
  • Telefonische conversies koppelen aan specifieke advertenties
  • Resultaten inzichtelijk maken in een gepersonaliseerd dashboard

Kennismaken?

Heb je een specifieke vraag of ben je geïnteresseerd in onze dienstverlening? Kom dan gerust eens bij ons langs voor een bakkie! Je kan eenvoudig contact met ons opnemen via de onderstaande button of het contactformulier. Wij zien je aanvraag graag tegemoet. Tot snel!

Neem direct contact op