Quincy Janssen

Display advertising

Display advertising staat voor het maken van reclame op internet door middel banners en tekstlinks. Informeer nu naar de mogelijkheden!

Neem contact met ons op

Wat is Display Advertising?

Display marketing is een vorm van online marketing die gebruik maakt van afbeeldingen, video’s, en andere grafische afbeeldingen om producten of diensten te promoten. Het kan gebruikt worden op websites, sociale media platforms, en e-mailcampagnes. Display marketing is een effectieve manier om aandacht te trekken en verkeer naar je website of landingspagina te leiden. Hier staan de voordelen op een rijtje:

  • De mogelijkheid om je merk online visueel over te brengen
  • Regionaal targetten, doelgroep targetten en de mogelijkheid om te retargetten

 

Waarom display Advertising?

Display Marketing is een doeltreffende manier om potentiële klanten te bereiken en merkbekendheid op te bouwen. Als het goed gedaan wordt, kan het een uiterst krachtig middel zijn om verkoop en leads te stimuleren. Hier zijn enkele redenen waarom je zou moeten overwegen display advertising als onderdeel van je marketingstrategie te gebruiken:

1. Display Advertising is zeer zichtbaar
Een van de grootste voordelen van display reclame is dat het zeer zichtbaar is. Promotiemateriaal dat op drukbezochte websites of op prominente plaatsen binnen webpagina’s wordt geplaatst is moeilijk te missen en trekt eerder de aandacht van gebruikers dan kleinere of minder opvallende advertenties. Deze zichtbaarheid kan helpen de merkbekendheid en naamsbekendheid te vergroten, wat belangrijke eerste stappen zijn op de weg van de klant naar het doen van een aankoop.

2. Display Advertising is doelgericht
Een ander belangrijk voordeel van display advertising is dat het marketeers meer controle over hun doelgroep biedt dan veel andere soorten marketingkanalen. Websites zoals Google Ads stellen adverteerders in staat om specifieke demografische gegevens, interesses en zelfs gedragingen te selecteren waaraan ze hun advertenties willen laten zien. Deze mogelijkheid tot targeting zorgt ervoor dat je advertentie de juiste mensen bereikt, waardoor de kans toeneemt dat ze zullen opvallen en uiteindelijk in betalende klanten zullen veranderen.

Neem contact op

Ontmoet het Display Advertising team van Epurple!

Charada Ferdinandus

SEA Specialist
Quincy Janssen

Quincy Janssen

Sr. SEA Specialist
Gutama Abadinsa

Gutama Abadinsa

Online Marketeer

Sebastian Levoye

Online Marketeer

Tara van Rooijen

Online Marketeer

Display Advertising uitbesteden?

Als ondernemer ben je altijd op zoek naar manieren om tijd en geld te besparen. Misschien heb je al overwogen om sommige van je marketing taken uit te besteden, maar je weet niet zeker of dat voor je bedrijf de juiste zet is. Bij Epurple helpen we je graag met alle aspecten binnen de online marketing.

Voordelen van het uitbesteden van display marketing bij Epurple.

  1. Bespaar tijd. Het maken van display campagnes kost tijd – tijd die je aan andere taken binnen je bedrijf wilt besteden. Als je dit uitbesteedt, kun je tijd vrijmaken om je op belangrijkere dingen te concentreren.
  2. Kosteneffectief. Je display marketing uitbesteden werkt kosteneffectief omdat je alleen voor de dienst betaalt wanneer je die nodig hebt, je hoeft er niet iemand voor aan te nemen.
  3. Expertise. Wanneer je met Epurple samenwerkt gaan experts voor jou aan de slag die weten hoe je succesvolle campagnes maakt.

Wil je vrijblijvend weten wat Epurple voor jouw bedrijf kan doen?

 

Kom in contact voor de mogelijkheden

Hoe maak je een goede Display Marketing advertentie?

Advertentiemateriaal display marketing kan uiterst doeltreffend zijn om je boodschap aan potentiële klanten over te brengen. Het is echter belangrijk ervoor te zorgen dat je advertentie materiaal display goed ontworpen is en op een effectieve plaats staat. Hier zijn een paar tips om je te helpen het meeste uit je advertentiemateriaal display marketing te halen:

  1. Hou het eenvoudig – Probeer niet te veel informatie in je advertentiemateriaal display te proppen. Houd het ontwerp schoon en eenvoudig, zodat het begrijpelijk is.
  2. Maak het opvallend – Gebruik felle kleuren en vette lettertypes om je advertentiemateriaal display te laten opvallen.
  3. Word creatief – Denk outside the box als het gaat om het ontwerpen van het advertentiemateriaal. Wees creatief en gebruik verschillende vormen, en maten om je advertenties echt van de rest te laten opvallen.

Kennismaken?

Heb je een specifieke vraag of ben je geïnteresseerd in onze dienstverlening? Kom dan gerust eens bij ons langs voor een bakkie! Je kan eenvoudig contact met ons opnemen via de onderstaande button of het contactformulier. Wij zien je aanvraag graag tegemoet. Tot snel!

Neem direct contact op