Thijs is CEO bij Epurple en deelt graag de laatste updates vanuit het groeiende Epurple.

Klein van binnen, groot naar buiten

Epurple groeit, maar is nog steeds een compacte organisatie. Dit geldt echter niet voor de klanten die Epurple weten te vinden voor de inzet van online marketing diensten. Het uitbreiden van de organisatie met senioriteit en kwaliteit werpt vruchten af op het gebied van het aantrekken van klanten. In het eerste half jaar van 2022, heeft Epurple al mooie klanten mogen aansluiten binnen allerlei branches en vakgebieden. Please, GGMD – voor doven en slechthorenden, Politie en Scholen op de kaart zijn daar enkele voorbeelden van. Naast de groei in klanten ziet het bureau ook een toename binnen het partnernetwerk. Door het aantrekken van mooie en grote partijen kiest Epurple ervoor om de disciplines die zij niet hebben, uit te besteden binnen het partnernetwerk. Zo wordt de kwaliteit gewaarborgd en kijken ze kritisch met meerdere partijen naar het werk wat wordt opgeleverd. “We geloven er altijd in dat een samenwerking met meerdere partijen van toegevoegde waarde is, aangezien iedere partij werkt vanuit zijn of haar expertise. Zo leveren we automatisch meerdere kritische blikken op de kwaliteit van het werk voor onze klanten.” volgens Don. 

Senioriteit binnen de organisatie

Om de kwaliteit te waarborgen gedurende de groei is er als eerste gekozen voor het aannemen van een zeer ervaren operations manager in de persoon van Mark Wessel. Hij zal zich inzetten binnen alle disciplines van de organisatie. Epurple heeft absoluut een sterke groeiambitie, maar wel met het scherpe oog voor kwaliteit zowel intern, binnen het team, als extern, naar klanten en partners toe. Naast Mark, breiden zij ook het team van online marketeers uit. “Een flinke uitdaging binnen de huidige arbeidsmarkt, maar met onze eigen creatieve manier binnen recruitment marketing, zijn we erg succesvol” volgens Thijs Don, CEO van Epurple.  

Vooruitstrevend in technologie

Naast de groei in de organisatie zit het online marketing bureau niet stil in de ontwikkeling van de technologie in de vorm van het intern ontwikkelde algoritme, om actuele en unieke web content te genereren. Jop Verhagen, CTO van Epurple, is persoonlijk betrokken bij de ontwikkeling van de tool – die de werknaam Lisa heeft gekregen – om zo te zorgen dat ze de kwaliteit blijven waarborgen bij de inzet van de AI tool. Op dit moment wordt de AI tool ingezet voor het schrijven van SEO web content, commerciële teksten, blogs en artikelen. Uiteraard allemaal unieke en relevante content die van belang is voor de klanten van Epurple om (nog) beter te ranken binnen de zoekresultaten van de zoekmachine. De komende maanden vindt er nog een flinke doorontwikkeling plaats. De verwachting is, met de aankomende Google updates, de tool hét verschil kan maken voor alle klanten van Epurple. Verhagen zit niet stil. “Stiekem ben ik al bezig met het verwerken van de komende Google updates binnen onze intern ontwikkelde AI tool Lisa. Ik wil dat we altijd de beste output kunnen leveren met de tool en meegaan met alle ontwikkelingen op het gebied van AI”.  

Wil je meer weten over hoe Epurple jou kan helpen met jouw online marketing? Of heb je interesse in onze nieuwe AI tool? Neem contact met ons op!

Gerelateerde artikelen

Ook interessant voor jou

Meer berichten