Meer over de Google Tag Manager Training

Wil je de resultaten van je website meten met de ingebouwde Google Analytics-codes of meetpixels, maar weet je nog niet goed hoe de Google Tag Manager werkt? Wij kunnen je de juiste “skills” leren zodat je wél zelfstandig aan de slag kunt met de Google Analytics-data voor het meten en verbeteren van je website.

  • Persoonlijke begeleiding door een gecertificeerd Online Marketing strateeg van Epurple
  • Als Google Partner helpt Epurple je bij het benutten van kansen aan de hand van meetbare data
  • Alle onderwerpen komen aan bod
  • We gaan samen aan de slag
  • Gegarandeerd beter inzicht in de mogelijkheden van Google Tag Manager voor jouw website
  • Inclusief lesmateriaal en een goodiebag

Het voordeel van het gebruiken van Google Tag Manager is dat je webpagina’s sneller geladen zullen worden door het vervallen van de verschillende codes. Daarnaast ben je als marketeer veel minder afhankelijk van de IT-afdeling als je zelf voldoende kennis van Google Tag Manager hebt.

Beschikbare data:
Trainingen op afspraak.

Tijd: 13:00 – 17:00
Locatie: Clarissenhof 11, 4133AB Vianen
Kosten: € 499
Certificaat: Ja

Maximaal 10 plekken, schrijf je snel in!

Wat kun je verwachten van de Google Tag Manager Training?

  • De Google Tag Manager training van Epurple wordt op een interactieve basis gegeven. Onze experts staan altijd open voor vragen en input van de deelnemers: maak daar dus gebruik van! Wil jij weten of de Google Tag Manager training geschikt is voor jou en waar je toe in staat bent na de training? Volg dan de interactieve Google Tag Manager training van Epurple!Tijdens de training leer jij van een gecertificeerd Online Marketing Strateeg hoe je de Google Tag Manager het beste kunt inzetten voor jouw website. Daarnaast leer je om zonder hulp van een ontwikkelaar of ICT’er jouw Google Analytics data te verrijken door middel van de Google Tag Manager.

    Wat leer je tijdens de Google Tag Manager Training?

    • Je begrijpt hoe Google Tag Manager werkt
    • Je leert wat tags, triggers en variabelen zijn
    • Je leert welke verschillende soorten tags, triggers en variabelen er zijn en wanneer je ze toepast
    • Je kunt Google Analytics zonder programmeur op je website installeren
    • Je kunt interacties zoals klikken op knoppen, telefoonnummers, e-mailadressen en video’s meten en inzichtelijk maken in Google Analytics
    • Je kunt zelf ingevulde formulieren meten en inzichtelijk maken in Google Analytics
    • Je kunt zelf meetpixels (zoals die van LinkedIn en Facebook) op je website plaatsen