Adverteren op LinkedIn is vooral interessant wanneer de advertentie een zakelijk gehalte heeft of als de doelgroep gesegmenteerd kan worden op beroep of professionele interesse. Naast dat er veel doelgroepen op LinkedIn te vinden zijn, is het ook relatief eenvoudig om de doelgroepen op LinkedIn te bereiken.
Binnen LinkedIn kun je op verschillende manieren onder de aandacht komen van je publiek. De meest bekende manier van adverteren op LinkedIn is de tijdlijn advertentie. Dit is promotionele content die op de tijdlijn van een LinkedIn gebruiker verschijnt. Let wel, alleen LinkedIn gebruikers die binnen je doelgroep vallen krijgen de advertentie te zien.
Benieuwd of adverteren via LinkedIn geschikt is om jouw doelstellingen te gaan behalen? Wij denken graag met je mee!
Naast het connecten met mede professionals is LinkedIn ook een ideaal platform voor adverteren. LinkedIn heeft een hele duidelijke focus op B2B wat maakt dat de leadgeneratie via adverteren op LinkedIn heel lucratief is. Zeker in combinatie met de vele targeting mogelijkheden.
De voordelen van adverteren op LinkedIn:
Overweeg je je LinkedIn adverteren uit te besteden, maar weet je niet zeker of het de juiste beslissing voor je bedrijf is? We nemen je graag mee in de voordelen van uitbesteding bij Epurple!
Voordelen van LinkedIn adverteren uitbesteden:
Heb je een specifieke vraag of ben je geïnteresseerd in onze dienstverlening? Kom dan gerust eens bij ons langs voor een bakkie! Je kan eenvoudig contact met ons opnemen via de onderstaande button of het contactformulier. Wij zien je aanvraag graag tegemoet. Tot snel!