Bij het ontwerp van dienstenpagina’s moeten bepaalde afwegingen worden gemaakt. De verschillende dienstenpagina’s van Brouwers zijn erg informatief en zakelijk ingestoken, waardoor er belangrijke elementen voor optimale conversie ontbreken. Onze verwachting is dat er met een andere insteek meer leads gerealiseerd kunnen worden.
We analyseerden de huidige dienstenpagina’s en vergeleken dit met pagina’s van concurrenten en vergelijkbare bedrijven. Vervolgens doken we de data in en schetsten we de ideale pagina voor maximale conversie.
Wat we hebben gedaan:
De dienstenpagina’s zijn van de grond af aan opnieuw opgebouwd met inachtneming van alle wetten en theorieën over conversieoptimalisatie. De juiste conversieknoppen zijn op de juiste plaats gezet, de overtuiging aan de hand van bulletpoints is aangebracht, de juiste media elementen zijn bepaald en uiteraard is een goede conversiemeting voor analyse geïmplementeerd.
Vervolgens hebben we enkele honderden bezoekers naar de nieuwe paginaversie gestuurd, evenals de bestaande paginaversie. De resultaten zijn na 4 weken vergeleken en waren verbluffend!
Resultaat
De nieuwe paginaversies scoorden tot wel 300% beter in aantallen conversies dan de bestaande paginaversies. Van iedere bezoeker nam gemiddeld 2,46% contact op, tegen een gemiddeld conversiepercentage van 0,88% van de bestaande pagina’s. Doordat er meer conversies worden behaald uit hetzelfde aantal bezoekers, daalden de kosten per conversie met maar liefst 62,5
Heb je een specifieke vraag of ben je geïnteresseerd in onze dienstverlening? Kom dan gerust eens bij ons langs voor een bakkie! Je kan eenvoudig contact met ons opnemen via de onderstaande button of het contactformulier. Wij zien je aanvraag graag tegemoet. Tot snel!