De klantvraag

Hoe realiseren we meer offerte aanvragen via de website?

Easywagon had de wens om meer offerte aanvragen te realiseren uit haar online kanalen. Er liepen nog geen online campagnes en er moesten op korte termijn veel kwalitatieve leads gerealiseerd worden voor de verkoop van hun producten. Om dit te realiseren hebben wij in de ACTIVATE fase van het REAN model zowel Google Ads als Bing Ads ingezet.

Het project in 't kort

Conversie optimalisatie knel- en verbeterpunten onderzocht
Winstgevende campagnes ingezet waarbij de maandelijkse KPI's ruim behaald zijn
Nieuwe creatieve landingspagina's ingericht om te A/B testen met de huidige landingspagina's

Meer weten?

Onze strategie

Door branded- en non branded campagnes meer dan 22 offerte aanvragen per maand weten te realiseren

Allereerst hebben wij de website goed onder de loep genomen voordat wij zijn gaan adverteren in Google en Bing. De conversie optimalisatie knel- en verbeterpunten zijn in kaart gebracht en na uitvoerig testen ook daadwerkelijk doorgevoerd op de website.
Nadat de website ‘adverteer proof’ gemaakt was, zijn wij de campagnefocus gaan bepalen. Door middel van een branded campagne en non branded campagnes uitgesplitst per dienst, hebben wij op korte termijn per maand gemiddeld 22 offerte aanvragen gerealiseerd met een kosten per offerte van € 41,68.

Easywagon
Wij zijn zeer tevreden met het resultaat!
22+
Offerte aanvragen per maand
3
Succesvolle non-branded campagnes gerealiseerd
660+
Bezoekers per maand
Kom langs voor een bakkie!

Kennismaken?

Heb je een specifieke vraag of ben je geïnteresseerd in onze dienstverlening? Kom dan gerust eens bij ons langs voor een bakkie! Je kan eenvoudig contact met ons opnemen via de onderstaande button of het contactformulier. Wij zien je aanvraag graag tegemoet. Tot snel!

Neem contact op