De wens was Poolse flexwerkers in Nederland te bereiken en hen te overtuigen zich in te schrijven bij het platform My Flexwork. Zodoende detacheert My Flexwork de Poolse arbeider bij een geschikte Nederlandse werkgever.
Epurple heeft voor het realiseren van deze klantvraag het REAN (Reach Engage Activate Nurture) model toegepast. Ten eerste is tijdens de REACH fase de doelgroep afgebakend en door middel van verschillende advertenties is het concept van My Flexwork onder de aandacht gebracht bij deze doelgroep. Hiermee is een zeer hoog bereik gerealiseerd. Het deel van de doelgroep waar in de REACH fase interactie mee geweest is, is meegenomen in de ENGAGE fase. In deze fase heeft de doelgroep nog een aantal advertenties voorgeschoteld gekregen met als doel de interactie die hier uit voort kwam te laten resulteren in inschrijvingen op het My Flexwork platform.
Hiervoor is er speciale landingspagina opgesteld waarin het hele concept van My Flexwork nog eens duidelijk uitgelegd werd. Ondersteunend hieraan is er een quiz opgesteld waar doormiddel van laagdrempelige vragen de werkstijl en het concept van My Flexwork wordt uitgelegd aan de bezoeker. Aan het einde van de quiz kan de doelgroep zijn/haar gegevens achterlaten en akkoord geven om direct te solliciteren. Op deze manier worden ze toegevoegd aan het CRM-systeem van My Flexwork en staan de bezoekers ingeschreven om gekoppeld te worden aan een Nederlandse werkgever.
Heb je een specifieke vraag of ben je geïnteresseerd in onze dienstverlening? Kom dan gerust eens bij ons langs voor een bakkie! Je kan eenvoudig contact met ons opnemen via de onderstaande button of het contactformulier. Wij zien je aanvraag graag tegemoet. Tot snel!