De klantvraag

Hoe realiseren we meer inschrijvingen?

Om van het Halloween Discozwemmen een succes te maken, waren zoveel mogelijk inschrijvingen nodig. Aangezien er geen kaarten vooraf worden verkocht, verloopt de aanmelding via een Facebook event en speciaal ingerichte landingspagina. Hoewel het aantal aanmeldingen niet exact overeenkomt met het daadwerkelijke aantal bezoekers van het evenement, geeft het een goede indicatie van de populariteit van het evenement.

Het project in 't kort

Landingspagina ingericht
Facebook event campagne gebouwd
Doelgroep op o.a. locatie en leeftijd gesegmenteerd
8x meer aanmeldingen dan op eerdere evenementen

Meer weten?

Onze strategie

Het inzetten van een campagne met als doelgroep ouders van kinderen tussen de 8 en 15 jaar in de regio Nieuwegein

Allereerst is een landingspagina ingericht waarop alle belangrijke informatie van het evenement vermeld wordt. Denk hierbij aan een agenda, openingstijden, locatie en toegangsprijzen. Vervolgens is een Facebook event opgezet waaraan een Event campagne is gekoppeld. Doordat de campagne specifiek is ingezet op ouders van kinderen tussen de 8 en 15 jaar in de regio Nieuwegein, wordt alleen budget besteed aan een zeer relevante doelgroep.

De doelgroep kon direct op het evenement aanmelden via Facebook, of via een knop op de landingspagina. Door middel van tussentijdse updates werden alle deelnemers warm gemaakt voor het evenement.

Merwestein
Wij zijn zeer tevreden met het resultaat!
8x
Meer aanmeldingen dan op andere evenementen
1€
Minder dan 1€ kosten per conversie
15%
Meer locatie check-ins op de dag van het evenement
Kom langs voor een bakkie!

Kennismaken?

Heb je een specifieke vraag of ben je geïnteresseerd in onze dienstverlening? Kom dan gerust eens bij ons langs voor een bakkie! Je kan eenvoudig contact met ons opnemen via de onderstaande button of het contactformulier. Wij zien je aanvraag graag tegemoet. Tot snel!

Neem contact op